mandag 22. juni 2015

Mere...sommer i rødt & hvitt

I år har jeg igjen funnet frem til
sommer i rødt og hvitt..
En frisk og herlig fargemix
som bare gjør meg GLAD!
Og i selskap med de vakreste pelargoner..
ja da blir det hele magisk for meg..
 



 Den lille krakken er kjøpt hos Gammel kjærlighet og er bare så søt synes jeg...Den har en nett størrelse og passer inn overalt...og det er vel derfor jeg flytter den overalt i huset :)








 I den gamle kjøpmannshylla på kjøkkenet har nå røde og hvite gamle skatter tatt plass....skattene er norske,svenske,danske, tyske,engelske og franske. Altså mye historie i disse tingene....og tenk bare på hva den gamle kjøpmannshylla har av historie...Den sto i en landhandel på Gjøvik i sin tid og var i herlig grønn. Den har opplevd mye den og har vel" hørt" både den ene og den andre historien tenker jeg....:)))

Endelig har vi blitt lovet at gravingen kan begynne der hvor orageriet skal stå...og det SKAL skje denne uken!!!(Endeliiiig....:)
Så nesten gang jeg legger ut noe her vil det være starten på orangeriet dere vil se. Så nyt dagene alle sammen og TAKK for alle hyggelige mail og tilbakemeldinger på her,facebook og på Instagram!

                                       KLEM fra (en meget byggeklar.. )
                                                VIBEKE


6 kommentarer:

  1. Såå sommarfräscht med rött och vitt!❤️
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. Underbart fint! Så otroligt fräscht! Kanske något för mitt "nya" gamla kök...
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  3. Så aldeles skjønt med rødt og hvitt ,skikkelig sommer,
    Du inspirerer ,
    En fin dag til deg,
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Lovely! The white and red is perfect :)

    SvarSlett
  5. Be still my heart! I love red and white and this is absolutely gorgeous!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  6. Es gibt zwar eine Fülle von Informationen über die Planung einer Hochzeit, aber die Suche nach lokalem, kulturspezifischem Rat kann sich als eine Art Nadel im Heuhaufen erweisen. Dieser Artikel ist diese Nadel. Die Informationen auf Moderation mit einem Tamada bieten sachdienliche Ratschläge zur Durchführung einer russischen Hochzeit in NRW und sind eine Mischung aus praktischen und inspirierenden Informationen, die Paaren das Vertrauen geben, ein unvergessliches Ereignis zu planen.

    SvarSlett